Reklamaatio tavaran virheestä

Tavaran myyjälle osoitettava reklamaatio tulee tehdä viipymättä, kun virhe on havaittu. Reklamaatio on tehtävä oikea-aikaisesti sekä oikeamuotoisesti. Muutoin ostaja voi menettää oikeutensa saada myyjältä kauppahinnan alennusta, virheetön tuote virheellisen tuotteen tilalle ja/tai vahingonkorvausta tai saada tehty kauppa puretuksi.

Reklamaatiossa tulee:

  • Yksilöidä virhe.
  • Yksilöidä virheen perusteella vaadittavat seuraamukset.
  • Asettaa määräajan virheen oikaisulle.

500

sis. alv. 24%

  • Palvelumme sisältää aina videoneuvottelun (30 min) lakimiehen kanssa sekä lakimiehen juuri sinun tapaukseesi laatiman asiakirjan.
  • Käyttämällä asiakirjapalveluamme varmistut siitä, että asiakirja täyttää kaikki muotovaatimukset sekä vastaa tahtoasi.

Kuinka palvelu toimii

Maksu

Maksa ostoksesi verkkokaupassa ja varaa aika videoneuvotteluun.

Tiedot

Täytä sinulta pyydetyt asiakirjan esitiedot.

Videoneuvottelu

Videokonsultaatio lakimiehen kanssa (kesto 30 min).

Asiakirja

Saat tilaamasi lakimiehen laatiman asiakirjan sähköpostiin.

Asunto- ja kiinteistökaupan reklamaatiot

Muut Reklamaatiot

Edunvalvonta, hoitotahto ja valtuutus

Perintö

Avio- ja avoliitto

Hakemukset ja kanteet

Projektilakimies

Ostotarjoukset

Kauppakirjat

Viranomaisasiakirjat

Digitaalinen allekirjoitus